Loading...
Last submissions
-
-
-
-
-
-
Denyze Toffoli, Laurent Perrot. Autonomy, the Online Informal Learning of English (OILE) and Learning Resource Centers (LRCs): The Relationships Between Learner Autonomy, L2 Proficiency, L2 Autonomy and Digital Literacy. Marco Cappellini; Tim Lewis; Annick Rivens Mompean. Learner Autonomy and Web 2.0, Chapter 9, Equinox, pp.198-228, 2017, Advances in CALL Research and Practice, 978-1781795972. ⟨hal-04054026⟩
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Laetitia Boulc'H, Julien Broisin, Yvan Peter, Yann Secq. Technologies pour l’apprentissage de l’Informatique de la maternelle à l’université. STICEF (Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication pour l'Éducation et la Formation), 28 (3), , 2021, Technologies pour l'apprentissage de l'informatique de la maternelle à l'Université, ⟨10.23709/sticef.28.3⟩. ⟨halshs-03971024⟩
-
-
-
-
Emmanuelle Voulgre, Arnauld Séjourné, Cyril Chartraire, Mathieu Muratet, Alexandra Deplaix. La formation des enseignants du primaire en robotique : des questions de droits (ODD, équité, inclusion) au-delà des questions informatiques ?. Une éducation inclusive pour un développement durable., L'Harmattan, pp.163-172, 2022, Éducation comparée, 978-2-14-026190-9. ⟨hal-03950447⟩
Number of fulltext
374
Number of reference
853
Submissions evolution
Submissions distribution by document type
