HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Adaptation du système en territoires plurilingues : l'instance académique française face à la situation des enfants allophones scolarisés à l'école primaire

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal.univ-guyane.fr/hal-02901057
Contributor : Mirlène Matillon Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, July 16, 2020 - 4:50:13 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 5:42:39 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02901057, version 1

Collections

Citation

Dispagne Michel. Adaptation du système en territoires plurilingues : l'instance académique française face à la situation des enfants allophones scolarisés à l'école primaire. Revista Universitara de Sociologie, 2019, Numéro hors-série (1), pp.38-49. ⟨hal-02901057⟩

Share

Metrics

Record views

14